Loading

29 Oktober 2010

[vacancy] Berbagi info lowongan di Petrochemical Eropa ( Manager & Supervisor Level : Electrical, HSE, Utility, R&D, Processing Unit )



Dear All


Sekedar berbagi info lowongan dari sebuah PETROCHEMICAL EROPA di Purwakarta yang saat ini membutuhkan Manager & beberapa Supervisor untuk karyawan TETAP :

ELECTRICAL MANAGER :

  • Pengalaman min 2 tahun
  • Mengerti Electrical International Standard
  • Lebih disukai berpengalaman dari Industri Chemical, Fertilizer, Food, Paper, Cement, Mining, Oil & Gas

HSE & Security MANAGER

  • Pendidikan min S1
  • Pengalaman min 2 tahun
  • Lebih disukai dari Perusahaan Chemical



UTILITY SUPERVISOR

  • Pengalaman min. 2 tahun
  • Pendidikan min. D3
  • Menguasai Utility Equipment ( Boiler, Water Treatment, Compressor, AC dll )

FIBER PROCESSING UNIT SUPERVISOR

  • Pengalaman min. 2 tahun
  • Pendidikan min. D3
  • menguasai Proses Dyeing & Finishing
  • Diutamakan pengalaman dari Perusahaan Tekstil

RESEARCH & DEVELOPMENT SUPERVISOR

  • Pengalaman min. 2 tahun
  • Pendidikan min. D3 Chemistry

Semua posisi untuk ditempatkan di Plant Purwakarta.


Bagi yg berminat silahkan kirim CV ke :

widodo@premium-work.com


__._,_.___


____
40000+ members and counting.
No Spam. No Ads. No Bull. Just plain job posts.
Join us, send a blank e-mail to: vacancy-subscribe@yahoogroups.com
For jobs in India, send e-mail to: vacancy-india-subscribe@yahoogroups.com

===================




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Posting Komentar

About This Blog

Our Blogger Templates

  © Blogger template The Business Templates by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP